Toto by pre budúce mamičky malo byť najdôležitejšie. Strava, ktorú konzumujete počas tehotenstva, ovplyní vaše dieťa!

Ak sa budete dobre stravovať, 9 mesiacov tehotenstva prejde bez komplikácii a návrat k starej forme po pôrode bude oveľa jednoduchší. Čo by ste mali jesť, aby bolo vaše dieťatko zdravé?

strava-potraviny-konzumacia potravin pocas tehotenstva-co jest ked som tehotna-co jedia tehotne zeny-strava v tehotenstve
digitalista/bigstock.com

Keď sa žena dozvie, že je tehotná, od základov sa jej zmení život. Mala by byť častejšie na čerstvom vzduchu, chodiť na prechádzky, brať vitamíny a dbať na správnu výživu.Nemala by fajčiť, piť. Prečo však premýšľame o takých zmenách len vtedy, keď je tehotenský test pozitívny?

Vitamíny sú základom menu tehotných žien. Ak sa budete dobre stravovať, 9 mesiacov tehotenstva prejde bez komplikácii a návrat k starej forme po pôrode bude oveľa jednoduchší. Čo by ste mali jesť, aby bolo vaše dieťatko zdravé?

Strava budúcej mamičky:
Ryby a morské plody mali by ste ich jesť aspoň dvakrát týždenne. Čerstvé ryby si aj po varení zachovajú omega-3 mastné kyseliny, fosfor a vápnik – jeden z najdôležitejších prvkov pre zdravú insemináciu a tehotenstvo.

Pokračujte na ďalšej strane nižšie, čo všetko by budúca mamička mala zaradiť do svôjho jedálnička: