Únava, slabý zrak, prírastok hmotnosti. Toto všetko spôsobuje nedostatok jedného vitamínu!

 

ifong/bistock.com

Každý z týchto príznakov individuálne indikuje nedostatok vitamínu B12 a v žiadnom prípade ich nemožno ignorovať. Ak zistíte zmenu vo vašom bežnom stave – zistite si hladinu vitamínu B12 v krvi. Pred prijatím vitamínov vo forme liekov sa poraďte s lekárom. Predpíše vám správne dávkovanie. Existuje jeden dôležitý bod – použitie kombinovaných liekov. Vitamín B12 funguje len v spojení s kyselinou listovou. A v ideálnom prípade pre tieto dve je potrebné pridať aj B1 a B6.

Aby ste sa vyhli nedostatku vitamínu, musíte mierne upraviť stravu. Je potrebné pridať ďalšie produkty: hovädzie mäso a hovädziu pečeň, hydinové mäso, kuracie vajcia, obilniny. Napokon, väčšina nedostatkov vitamínov vzniká práve z dôvodu nevyváženej výživy a dokonca aj z nadmernej spotreby kávy. V rizikovej skupine sú aj starší ľudia a vegetariáni.

bit24/bigstock.com

A tu je sľúbené video, ktoré vám odhalí tajomstvo ideálnej večere zo stoviek chorôb a povie vám, ktoré potraviny obsahujú vitamín B12.

Veľmi často v hektickom prostredí nevenujeme pozornosť všetkým týmto príznakom, pretože sa zdajú byť zanedbateľné. Môžeme ich pripísať stresu alebo ich ignorovať. Ale to môže spôsobiť horšie problémy. Starajte sa o seba a svoje zdravie!