Za týždeň aj pol lahšia o 5kg? Možno to znie ako sen. No s touto bielkovinovo-vitamínovou dietou to hravo zvládnete!

Serhii Bobyk/bigstock.com

4. deň:
Raňajky: 200 g bieleho jogurtu
Desiata: 1 pomaranč
Obed: 200 g pečenej ryby
Olovrant: šalát z kapusty a petržlenu
Večera: 150 g dusenej kuraciny

5. deň:
Raňajky:
 omeleta z dvoch vajec a plátok syra
Desiata: 1 jablko a kiwi
Obed: 200 g morčacieho mäsa
Olovrant: 1 varená červená repa
Večera: 100 g grilovanej ryby

Samozrejme nemusíte prvých 5 dní striktne dodržiavať a nejesť nič iné. Je to len nápad, ktorý by vás mohol nakopnúť na začiatku. Potrebné je udržať si diétu minimálne 10 dní a až neskôr pridávať potraviny ako vločky, ryža alebo horká čokoláda. Nenechajte sa však oklamať prvými schudnutými kilami. Ak má byť vaša diéta efektívna, dodržujte ju poctivo!

Prajeme vám veľa šťastia pri ceste k vytúženej, štíhlej línii.

Ako byť atraktívnejšia a prilákať viac mužov. Bod číslo 2 a 9 vám zaistí chlapa, po ktorom túžite!