Za týždeň aj pol lahšia o 5kg? Možno to znie ako sen. No s touto bielkovinovo-vitamínovou dietou to hravo zvládnete!

SweetLana/bigstock.com

JEDÁLNIČEK:
Čo sa týka praxe, dobré sú pre vás všetky druhy zeleniny či už repa, kapusta, šalát, špenát, uhorky, cuketa, paradajky, baklažán alebo koreňová zelenina. Z ovocia by ste mali vyberať najmä jablká, pomaranče, mandarínky, citrusy, bobuľové ovocie a melón, ktorý je bohatý na vodu. Avšak  nie každé ovocie celkom ideálnym spôsobom napomáha pri snahe o úbytok váhy. Pokúste sa vyhnúť hroznu, mandliam alebo mangu. Tieto druhy plodov sú známe ich vysokou hodnotou sacharidov.

Svoje stravovacie návyky by ste mali rozšíriť aj o jedlá bohaté na bielkoviny. Jedzte hydinu, chudé mäso, ryby, vajcia, tvaroh, jogurty, cottage cheese, syry s nižším obsahom tuku a kvalitné šunky.

Čítajte tiež: Ako schudnúť príjemnou cestou? Čo je najlepšie, pôjde to aj bez diet a cvičenia…

katiko.dp/bigstock.com

Potraviny, od ktorých ruky preč!
Ak chcete chudnúť a zároveň ak chcete, aby vaše chudnutie bolo efektívne a dlhodobé, vyhnite sa týmto potravinám: pečivo, obilniny, vločky, ryža, omáčky, majonézy, kečup, dresingy, sladkosti, jedlá s vysokým obsahom tuku, tučné mäso a sladkosti. Taktiež sa neodporúča piť káva, čaj s cukrom, alkohol  a sladené vody. Hoci to bude pre vás spočiatku náročné, neskôr si už ani nebudete vedieť predstaviť, že ste mohli jesť niekedy inak!

Aby sa vám ľahšie začínalo, prinášame vám pestrý stravovací jedálniček na 5 dní. Neskôr môžete jedlo prispôsobiť vašej chuti a zároveň pravidlám bielkovinovo-vitamínovej diéty.

Pokračujte v čítaní článku na ďaľšej strane, kde nájdete jedálničky na jednotlivé dni: