Milé dámy, pre pekný dekolt už nemusíte pod nôž! Ak máte medzi 30-40 rokov je najvyšší čas začať praktizovať tieto cviky.

Kliky na kolenách:
Môže to vyzerať náročné, avšak tento cvik je vhodný aj pre úplné začiatočníčky. Zaťažuje sa pri ňom vrchná časť tela, čo zabezpečí budovanie svalstva najmä v oblasti hrudníka. Ako tento cvik vykonávať správne? Kľaknite si na kolená, nohy v oblasti lýtok prekrížte. Ruky sú dlaňami položené na podložke a vy sa snažíte položiť sa čo najnižšie, ako je to možné. Najlepšie je opakovať tento cvik 15 krát, v troch sériách.

Mohlo by vás zaujímať:

Pullover:
Môžete ostať ležať na rovnej lavičke. Cvik vykonávate len s jednou činkou. Ruky s činkou zdvihnete nad seba a jemne pokrčíte v lakťoch. Následne činku zakláňajte za seba, za hlavu a zotrvajte v tejto polohe cca 3 sekundy. Môžete sa vrátiť do prvej polohy a cvik opakovať cca 10 krát v 3 sériách.

Mohlo by vás zaujímať: 20 ročná blondýna ma problém so svojou krásou a prsiami 75E. Tvrdí, že je príliš krásna! Má pravdu?

V druhej sérii cvikov sme vám predstavili najmä cviky s činkami. Dôvodom je najmä to, že práve cviky s činkami bývajú najefektívnejšie pre spevnenie a udržanie krásnych pŕs. Ako pri každom cvičení aj tu je veľmi podstatná pravidelnosť, po ktorej si všimnete prvé výsledky už po mesiaci takéhoto cvičenia. Samozrejmosťou by sa tiež mala stať zdravá strava a pozitívne myslenie, ktoré dokáže človeka najmä motivovať k tomu, aby neprestával cvičiť.

Mohlo by vás zaujímať: Chcete ploché brucho bez brušákov? Tu je trik, ktorý vám zabezpečí za mesiac ploché brucho!