Milé dámy, pre pekný dekolt už nemusíte pod nôž! Ak máte medzi 30-40 rokov je najvyšší čas začať praktizovať tieto cviky.

ssstocker/bigstock.com

Prvý cvik – „Lovenie hviezd“:
Cvik je veľmi jednoduchý. Jeho podstata spočíva v tom, že sa postavíte na špičky vašich nôh s vystretými rukami nad hlavou. Dlane máte otvorené a striedavo sa snažíte chytať imaginárne hviezdy, teda striedavo zatvárate a otvárate dlane.

Druhý cvik – „Modlitba“:
Spojte dlane pred hrudníkom, akoby ste sa modlili. Dôležité je, aby ste dlane tlačili čo najviac k sebe cca 10 sekúnd. Cvik môžete opakovať 15-20 krát.

Tretí cvik – „Plávanie“:
Tento cvik je veľmi jednoduchý. Podstata spočíva v tom, že sa snažíte „plávať prsia na suchu“. Smerujte ruky pred seba, rozpažte ich, aby ste vyvinuli tlak a následne sa vráťte do pôvodnej polohy a cvik opakujte.

Štvrtý cvik – „Nožnice“:
Ruky opäť natiahnite pred seba so zovretými päsťami. Následne ruky prekrížte a odťahujte od seba.

Piaty cvik – „Motýľ“:
Cvik pripomína motýlie krídla. Obe ruky si dlaňami položte na zátylok a lakte ťahajte dopredu. Tento ťah by mal trvať cca 10 minút. Následne si lakte uvoľnite a snažte sa ich spojiť. Dlane sú stále položené na zátylku. Túto polohu vykonávajte cca 15 sekúnd.

Šiesty cvik – „ Kruhy“:
Ruky rozpažte do strán tak, aby dlane smerovali nadol. V tejto polohe opisujte rukami polkruh. Pri cviku môžete využiť aj činky alebo iné závažia a realizovať krúživé pohyby.

Prvých šesť cvikov, ktoré sme vám opísali sú určené najmä pre akúsi rozcvičku, pre tréning flexibility. Je dôležité, aby ste tieto cviky vykonávali ako prvé, aby ste neskôr mohli prejsť na druhú sériu náročnejších cvikov. Tieto cviky sú určené pre budovanie svalov a ich následné spevňovanie.

Článok pokračuje na poslednej strane: