Chcete schudnúť, ale stále sa vám nedarí? Poradíme vám, kde robíte chybu!

Základné chyby, ktoré robí pri chudnutí každý z nás sa týkajú stravy. Viete, ktoré su to?

tucnota-rande-nezaujem-zufalost-tucna zena
monkeybusinessimages/Bigstock.com

Mnohí z nás sa už mesiace, ba dokonca roky neúspešne pokúšajú o stratu na váhe. Niekedy sa nám aj podarí nejaké to kilo zhodiť, no v priebehu pár dní ho dokážeme veľmi rýchlo nabrať. Nie každý má rýchly metabolizmus, či iné fyzické predispozície na štíhlu líniu. My, ktorí sme v tomto ohľade menej šťastní oceníme každú radu, ktorá nám pomôže vo večnom boji s váhou.

Základné chyby, ktoré robí pri chudnutí každý z nás sa týkajú stravy. Zo všetkého najdôležitejšia a najťažšie zvládnuteľná je pevná vôľa, ktorou je málokto z nás v otázke jedla obdarený. My vám dnes prinášame 5 rád, ktoré by vám mohli významne pomôcť v boji proti tukom!

Neprehliadnite: Týchto 10 ranných zlozvykov vám bráni, aby ste schudli! Prestaňte ich robiť a kilá pôjdu nadol!

Zákaz všetkých sladkostí: Hoci je všeobecné známe, že počas diéty by sme sa mali zdržať všetkých sladkostí, nie vždy to dodržujeme. Občas si doprajeme tieto zakázané lahôdky bez toho, aby sme vôbec vedeli, že porušujeme toto zlaté pravidlo. Napríklad müsli, cereálne tyčinky a rôzne iné.

V skutočnosti majú obrovské množstvo kalórií. Müsli síce obsahuje veľké množstvo orechov, ovosu alebo rôznych semien no celý tento sortiment pospájaný cukrom. Jogurty, ovocné či orechové tyčinky, to všetko obsahuje až 4,6 lyžičiek cukru. Ak túžite po oživení striktnej stravy, siahnite radšej po čistých orechoch.

Pokračovanie na ďalšej strane nižšie: