Bolesť chrbta zaženiete rýchlo a ľahko s týmto cvikom z jógy. Zbaví vás stresu a nadobudnete novú silu.

Dnes si povieme niečo o ásane – jogovej polohe tela, ktorá vám pomôže zbaviť sa stresu a zmierni bolesť chrbta.

joga-poloha jogy-malasana-joga cviky
comotomo/bigstock.com

Všetci sa snažia nájsť pokoj a harmóniu. Chcú byť sami sebou. Aj napriek tomu existuje veľa faktorov, ktoré nám zabraňujú, aby sme tento stav dosiahli, ako napríklad stres, bolesť a zlé myšlienky. Keď sa dokážete zbaviť všetkých nepríjemných pocitov, dostaví sa mier.

Existuje mnoho spôsobov, ako tento stav docieliť a jedným z najzaujímavejších je práve joga.  Dnes si povieme niečo o ásane – jogovej polohe tela, ktorá vám pomôže zbaviť sa stresu a zmierni bolesť chrbta.

Joga na chrbát: Poloha tela zvaná Malasana predstavuje jednu z najúčinnejších polôh, ktoré majú komplexný účinok na celé telo. Pomáha vám zbaviť sa stresu a nadobudnúť silu. Ak ju vykonávate pravidelne, zbavíte sa bolesti chrbta, zároveň si pretiahnete chrbticu, uvoľníte svaly a schudnete.

Taktiež vám táto poloha dodá pocit pokoja, sebavedomia a oddychu, takže sa ju snažte vykonávať aj v stresových situáciách. Človek sa prestane obťažovať malými problémami, stáva sa pokojnejším a vyváženejším.

Malasana je vhodná pre ženy, ktoré trpia počas silnej menštruácie a ich cyklus je nerovnomerný. Zvládnu ju ženy v každom veku.

Okrem toho sa zbavíte bolesti v chrbte, členkoch, posilníte si chrbticu, budete sa cítiť oveľa lepšie a to všetko len vďaka jednému cvičeniu. Poďme zistiť, ako túto polohu správne vykonávať. Pokračujte na druhej strane nižšie: 


ZDROJtakprosto.cc
ZDIEĽAŤ