Želaný efekt na váhe dosiahnete za 10-14dní bez veľkej tréningovej aktivity. Tieto potraviny najviac spaľujú tuk v oblasti bruška

ruslan_shramko / bigstock.com

Po 10-14 dňoch pokračujte v jedle podľa systému, uvedeného vyššie, ale urobte menšie úpravy.  Zahrňte viac fazule, cíceru a hrášku. Pridajte morčacie mäso, chudé hovädzie mäso, celozrnný chlieb, tvrdý syr. Taktiež si jedálničky obohaťte o omáčky, hustý jogurt, kyslú smotanu s obsahom tuku 10%, olivový a kukuričný olej. Namiesto sladkostí jedzte sezónne plody, ovocie a med.

Postupne si telo zvykne zaobísť sa bez muffinov, cukríkov, či klobás. Práve to sú hlavné zdroje zbytočných kalórií a extra kíl! Nielen, že vaša postava bude ako z katalógu, výrazne si zlepšíte zdravie. 

Prajeme Vám veľa šťastia na ceste k zdravému životnému štýlu a harmónii! Nezabudnite tento článok zdieľať so svojimi priateľmi.

Tip na článok: Týchto 10 ranných zlozvykov vám bráni, aby ste schudli! Prestaňte ich robiť a kilá pôjdu nadol!

Mohlo vy vás zaujímať: Nadmernou konzumáciou týchto produktov si môžete poškodiť zdravie! Bod č. 3 sa týka každého!