Želaný efekt na váhe dosiahnete za 10-14dní bez veľkej tréningovej aktivity. Tieto potraviny najviac spaľujú tuk v oblasti bruška

antioxidant
marilyna/bigstock.com

Zoznam produktov na 10 – 14 dní diéty
– 5kg pohánky, šošovice, jačmeňa
– čerstvé uhorky, paradajky, reďkovka, listový šalát
– 1kg nesladených jabĺk
– 1kg grapefruitov
– 20 kuracích vajec
– 1kg kyslej kapusty (produkt je bohatý na enzým, ktorý zlepšuje rozklad a trávenie bielkovinových potravín)

– 1kg kuracích pŕs
– 1kg morských rýb
– 2kg nízkotučného tvarohu
– 100g vlašských orechov na kompenzáciu nedostatku zdravých tukov
– 300g sušených sliviek na prevenciu zápchy
– 4 litre kefíru s 1% tuku
– 2 citróny

Tipy na výživu:
– Začnite ráno pohárom vody s citrónovou šťavou.

– Dáme si variť polovicu kuracích pŕs a polovicu rýb, ktoré si rozdelíme na celý týždeň. Striedajte deň, kedy konzumujete ryby a kedy kuracie mäso. Na druhý týždeň si pripravte zvyšok jedla rovnakým spôsobom.

– Kombinujte vyššie uvedené produkty v súlade s týmto princípom: kuracie mäso so  zeleninou, rybu s kašou z jačmenných krúp. Kaša by mala mať veľkosť päste.

– Počet vajec za deň, ktoré by ste mali skonzumovať sú 2ks. Pripravte si ich s tvarohom, pol grapefruitu alebo hrsť kyslej kapusty.

– Pečte jablká bez pridania cukru. Skombinujte ich s tvarohom (250g) na raňajky alebo večeru. 

– Tvaroh a kefír je tiež dobre konzumovať s čerstvými bylinkami.

– Orechy a slivky – ako olovrant konzumujte do 16:00. Porcia – 3 jadrá orechov a 4 ks sliviek.

– Tekutiny počas dňa: najmenej 1,5 litra nesýtenej vody, zeleného čaju, kávy bez cukru.

– Korenie vylúčte zo stravy, zvyšuje chuť do jedla. Do jedla môžete pridávať soľ.

Článok pokračuje na poslednej strane: