Misia splnená. Po sviatkoch si väčšina z nás nadáva, prečo sa tak napchávala. Číslo na váhe je vyššie a vynára sa v nás otázka, či by sme mali po novom roku schudnúť? Odpoveď je jednoduchá : áno. Vôbec to nebude ťažké, ak sa skutočne zapriete. Budete potrebovať len tri dni a špeciálnu stravu, ktorá obsahuje málo sacharidov a veľa proteínu. Trojdňová strava po novom roku:

Pol hodiny pred raňajkami: pohár teplej vody s dvoma polievkovými lyžicami citrónovej šťavy na stimuláciu metabolických procesov.
Raňajky: jogurt s nízkym obsahom tuku, ovocie.
Desiata: nápoj z mrkvy a jabĺk. Jednoducho použite odšťavovač.
Obed: zeleninový šalát, dochutený olivovým olejom bez použitia soli a korenín.
Večera: chudé mäso alebo ryby, pečené v rúre, ako príloha – dusená zelenina.

Pre lepší účinok tejto trojdňovej stravy odporúčame, aby ste hodinu po večeri vypili šálku zeleného čaju bez cukru a iných sladidiel.

Čo by ste mali ďalej dodržiavať sa dočítate na druhej strane nižšie: