Týchto 10 ranných zlozvykov vám bráni, aby ste schudli! Prestaňte ich robiť a kilá pôjdu nadol!

Pozrite sa na 10 ranných zlozvykov, ktorých by ste sa mali rýchlo zbaviť ak plánujete chudnúť.

priberanie-zlozvyky pri chudnutii
gritsalak karalak/bigstock.com

Pre zdravý životný štýl sa ľudia nerozhodujú len kvôli dosiahnutiu dobrej postavy, ale aj kvôli tomu, aby sa cítili dobre a plní energie. Samozrejme krásna figúra je veľké plus, ktoré zdravý životný štýl prináša. Ak sa necítite dobre, ak ste unavení a ak sa vám dlhodobo nedarí schudnúť, dôvodov pre ktoré to tak je môže byť viac. Pozrite sa na 10 ranných zlozvykov, ktorých by ste sa mali rýchlo zbaviť.

1. Dlhé ranné vylihovanie v posteli: Dostatočne dlhý spánok je veľmi dôležitý, avšak nič netreba preháňať. Ako sa hovorí, žiadny extrém nie je vhodný a to si pamätajte aj pri spánku. Ideálna doba pre spánok je 7 až 8 hodín a najlepšie je ísť spať večer skôr a ráno skôr vstávať. Ľudia, ktorí spia príliš dlho sú náchylnejší na kardiovaskulárne ochorenia a cukrovku, ktorá má súvis aj s obezitou.

2. Neurobíte si čas pre zdravé a výdatné raňajky: Ak si ráno urobíte čas na raňajky, vaše telo vám bude rozhodne veľmi vďačné. Vďaka raňajkám bude váš metabolizmus fungovať omnoho lepšie, čím predchádzate problémom s priberaním. Ak sa ráno poriadne najete, znižuje sa aj chuť na jedlo počas dňa a teda aj prísun kalórií počas dňa.

Ďalším benefitom je tiež to, že raňajkami znižujete hladinu kortizolu v krvi. Kortizol je stresový hormón, ktorý sa po zobudení uvoľňuje do tela, aby organizmu zamedzil náhly pokles cukru v krvi.

Pokračujte v čítaní na ďalšej strane nižšie: